تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

بهترين زمان سفر لبنان | تور لبنان

درباره لبنان

لبنان كشوري كوچك و كوهستاني در غرب آسيا و خاورميانه و در كنار ساحل شرقي درياي مديترانه است. واژه لبنان از واژه سامي «لبن» كه اشاره به قله‌هاي سفيد كوهستان‌هاي لبنان دارد، گرفته شده‌است. لبنان يكي از كوچك‌ترين كشورهاي دنياست كه مساحتي حدود ۱۰۴۵۲ كيلومتر مربع دارد.
بسياري از مناطق آن كوهستاني است به جز مناطق ساحلي كم عرض و دره بقا كه بخش مهمي از صنعت كشاورزي لبنان را تشكيل مي‌دهد. تا قبل از جنگ داخلي ۱۹۹۰-۱۹۷۵ لبنان كشوري متمول در منطقه و پايتخت بانكداري جهان عرب محسوب مي‌شد و تعداد زيادي توريست را جذب خود مي‌كرد تا حدي كه بيروت را به عنوان پاريس خاورميانه مي‌شناختند و همچنين به دليل قدرت مالي بسيار لبنان را به عنوان سوئيس خاورميانه مي‌شناختند. پس از پايان جنگهاي داخلي امروزه هم پذيراي توريست هاي زيادي از كشورهاي مختلف مي باشد

درباره بيروت لبنان

بيروت شهري بندري است كه بر روي دماغه‌اي كوچك و دركنار درياي مديترانه قرار گرفته و بزرگ‌ترين شهر و پايتخت كشور لبنان است. شهر بيروت در ميانهٔ كرانه مديترانه‌اي لبنان و بر روي يك شبه جزيره جاي گرفته‌ است.
بيروت را پاريس خاورميانه و عده اي عروس خاورميانه لقب داده اند،  لقبي كه هر مسافري آنرا تاييد مي كند ، مجسمه هاي اين شهر و سنگ فرش هاي خيابان ، سبك متفاوت زندگي در كـنار يكديگر و تاريخي كه هزاران قصه از آن بيرون آمده، مي تواند كمي شباهت را توجيه كـند. به تمام اين ها هم جواري آب هاي مديترانه را هم اضافه كنيد.

بهترين زمان سفر به لبنان
بهار و پاييز بهترين زمان سفر به لبنان مي باشد ، بهــــار در بيروت از بقيه فصل ها با روزهاي طولاني با آفتـــاب ملايـم و گلهاي رنگارنگ و شب هاي خنك با دريايي آرام دوست داشتني تر است .
تابستان ها ميزان رطوبت و گرماي هـوا بالا ميرود . زمستان بيشترين ميزان سرما و بارندگي را دارد،اما از آخرين باري كه در بيروت برف آمده بيشتر از شـــــصت سال مي گــذرد. پـــــس خيال تان راحت باشد،در سردترين روزهاي سال هم به لباس هاي خيلي گرم احتياج نـدارد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۳:۳۰ توسط:گروه شادي سفر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :