تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

لبنان

جاذبه هاي گردشگري لبنان عروس خاورميانه

واقعا نام «عروس خاورميانه» برازنده لبنان و بيروت است. كشوري باريك و كشيده كه يك سوي آن به كوه و كمر مي رسد با بهترين محصولات سوي ديگرش مديترانه است با نسيمي خنك و هوايي معتدل. بيشتر آژانس هاي مسافرتي تور سفر يك هفته اي به بيروت را ارائه مي كنند و تقريبا روي هتل چهار ستاره حدود دو ميليون و ۲۰۰ هزار تومان اين سفر براي شما خرج بر مي دارد. هتل كمتر از چهار ستاره هم انتخاب نكنيد چون بي شك از كيفيت آن راضي نخواهيد بود. مثل تور كشورهاي شرق آسيا در سفر به بيروت از بن تخفيف نهار و سيمكارت رايگان خبري نيست.
بيروت شهر گراني نيستا ما توقع مخارج ارزان را هم نداشته باشيد. اولين جايي كه در منطقه مركزي پايتخت لبنان خودنمايي مي كند همين صخره الروشه است يا صخره العشاق. با قايق مي توانيد از زير آن عبور كنيد و قايق شما را به دهانه غاري كوچك هم خواهدبرد. ظاهرا براي اولين بار عاشقي كه به محبوب خود نرسيده بوده از بالاي صخره خود را به پايين پرتاب مي كند و اين رسم ديوانه وار را مي گذارد كه هر كسي از معشوق يا خانواده فرد مورد علاقه اش جواب نه شنيد، بيايد سراغ پرتاب كردن خويشتن  مرگ طرف «بله» بگويد. حالا داستانش به كنار. دقايق لذت بخشي روي مديترانه خواهيدداشت.

لبنان دو موزه مهم دارد؛ موزه شمع و موزه مشاهير. حتي اگر موزه شمع را نديديد چيزي را از دست نداده ايد هر چند مغازه هاي اطراف آنجا جان مي دهند براي خريد سوغاتي و يادگاري اما اين موزه يعني موزه مشاهير را نديده برنگرديد. وقتي افتتاح شد اولين در آسيا بود اما حالا نمونه هاي مشابهي دارد. مجسمه ها متحرك هستند و از پارافين هم ساخته نشده اند.
جنس آنها از سيليكون است. از جلوي هر مجسمه اي كه رد شويد حركتي مربوط به زندگاني اش مي كند؛ مثلا ام كلثوم ترانه عربي مي خواند، اديسون با لامپي در دست برايتان چراغ مي زند و انيشتين با همان دو چرخه و موهاي ژوليده معروفش سر تكان مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۴:۵۶ توسط:گروه شادي سفر موضوع:

تور لبنان

لبنان بيروت به بهترين نحو ارايه مي دهد الزاما فهرست بلند بالايي از جاهاي مختلف نيست بلكه خود فضا و محيط ، تركيب مردم ، مذاهب و فرهنگ هاست كه به شهر جلوه اي خاص مي بخشد . بهترين مكان براي پي بردن به اين نكته كرنيچ است . درشهري با  فضاهاي سبز و باز بسيار كم ، اين تفرج گاه ساحلي به مانند نوعي پارك و محل اجتماع عمومي عمل مي كند . مي توانيد مردم را در تمام گروه هاي سني و از تمام اقشار با لباس هاي گوناگون در حال حركت ، خوردن يا هر كار ديگري در اينجا مشاهده كنيد . قسمت تاريخي شهر كه در طي جنگ داخلي اكثرا نابود شده بود ، دوباره به طور كامل بازسازي شده است كه از ميان آن ها مي توان به ساختمان شهرداري  ، ساختمان مجلس ، مسجد العمري ، كليساي ارتودكس يوناني سنت جورج و كليساي ماروني اشاره كرد . اين مجموعه با افزودن 40 رستوران و كافه جديد چهره تازه اي به منطقه داده است . ديگر مناطق باستاني شهر در حال بازسازي هستند تا به بازديد عمومي برسند . آثار و يادگارهاي گذشته بيروت نيز در موزه هاي محلي قابل رويت هستند . 
در كنار موزه ها زماني را هم به گشت و گذار در محيط اطراف آن ها اختصاص دهيد . اشرفيه با خيابان هاي باريك و پيچ در پيچ و چند محل سكونت قديمي بسيار ديدني است . حمرا در ضلع جنوبي دانشگاه آمريكايي ها محل خوبي براي جذب حال و هواي زندگي روزمره شهر است . در پايان روز براي ديدن غروب آفتاب به كرنيچ بازگرديد و از فضاي زيباي عصرگاهي لذت ببريد . 
بيروت شهر تضادها است : معماري زيبا در كنار بتن هاي بد نما ، خانه هاي سنتي در باغ هاي ياسمن تحت الشعاع ساختمان هاي مدرن ، كوچه هاي پرپيچ و خم قديمي منشعب از خيابان هاي وسيع و اتومبيل هاي شيك در تقابل با گاري هاي دستفروشان. از ديگر ديدني هاي بيروت مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:
محله صور سوق : اين محله داراي برخي از دوست داشتني ترين خانه هاي قديمي باقيمانده در بيروت است و در ضمن موزه باستانشناسي واقع در دانشگاه آمريكايي هاي بيروت در اين منطقه قرار دارد .Rauche : صخره هاي معروف به Pigeon Rocks در دريا قد برافراشته اند . رستوران هاي اين منطقه غذاهاي محلي و خارجي را ارايه مي دهند و كافه ها در اطراف صخره نيز انواع تنقلات و خوراكي ها را در معرض فروش مي گذارند.
اسب سواري : يكشنبه ها در پيست اسب سواري بيروت ، مشتاقان اسب سواري مي توانند به تماشاي مسابقه اسب هاي اصيل عربي بپردارند . 
به فاصله يك ساعت خارج از شهر بيروت جاذبه هاي زيادي وجود دارد :  اعم از تفريح گاه هاي ساحلي ، مناطق تاريخي ، باغ هاي مركبات و مناظر كوهستاني زيبا و ديدني
غار جعيتا (Geita Grotto) 
يكي از غارهاي ثبت شده در جهان، در فاصله 20 كيلومتري شمال بيروت و در مسير شهر زيباي جونيه قرار دارد. اين غار شامل 2 بخش تحتاني و فوقاني است كه در ميان كوه هاي سرسبز و زيباي لبنان (رشته كوه هاي غربي) قرار دارد. براي رفتن به قسمت فوقاني غار مي بايست از تله كابين استفاده نمود كه عبور از ميان كوه ها و بر فراز رودخانه اين منطقه، خاطرات فراموش نشدني را در ذهن هر بيننده اي حك مي كند. غار فوقاني خشك است و آبي در آن جريان ندارد، فقط در انتهاي غار چشمه اي قابل رويت است كه چشمه آرزوها نام گرفته است. براي رفتن به غار تحتاني (غار آبي) مي بايست ابتدا بوسيله قطار كوچكي به درب ورودي رسيد، سپس با استفاده از قايق از غار بازديد كرد. معروفيت اين غار به داشتن استالاكتيت ها و استالاگميت هاي بسيار زيباي آن مي باشد
جبيل يا بيبلوس (Byblos) 
شايد بتوان اين بندر زيبا را به عنوان كهن ترين منطقه در خاورميانه و قديمي ترين شهر زنده دنيا ناميد چرا كه قدمت آن به 7000 سال مي رسد. اين شهر ساحلي در 37 كيلومتري شمال بيروت واقع گشته است. اين شهر از دو بافت قديمي و جديد تشكيل شده است كه در بافت قديمي آن آثاري از دوران "عصر حجر" و پس از دوران "فنيقي ها" به چشم مي خورد.
بيت الدين (Beiteddine)
اين منطقه كوهستاني بسيار زيبا در فاصله 43 كيلومتري جنوب شرقي بيروت و در ارتفاع 850 متري از سطح دريا واقع شده است. در قرن هفدهم ميلادي مناطق مختلف لبنان توسط فرمانروايان محلي اداره مي شد. در سال 1934 ميلادي اين بنا در زمره اماكن تاريخي به ثبت رسيد. پس از برچيده شدن استعمار فرانسه يعني در سال 1943 ايت بنا به عنوان كاخ تابستاني اولين رييس جمهور لبنان برگزيده شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۲۷ توسط:گروه شادي سفر موضوع:

بلغارستان

سومين شهر بلغارستان و سرمايه دريايي اين كشور، جذاب‌ترين شهر ساحلي درياي سياه است كه هر سال گردشگران بسياري را از نقاط دور جهان به خود جذب مي‌كند. وارنا تركيبي از يك شهر بندري، تفرجگاه ساحلي و پايگاه نيروي دريايي است كه گرچه چهره مدرن به خود گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۹:۱۴ توسط:گروه شادي سفر موضوع:

تور بلغارستان

گلدن سندز " يكي از بزرگترين سواحل شمالي درياي سياه است كه در 19 كيلومتري وارنا و 490 كيلومتري شرق صوفيا، پايتخت بلغارستان قرار دارد. شهرت اين منطقه به دليل ماسه هاي خاص ساحل درياي سياه است. اين ساحل مملو از پوشش گياهي سرسبزي است كه با بوته ها و درختان فراوان و متنوّع، آن را به يك پارك واقعي شبيه كرده است. آب معدني جاري در لوله ها به سمت ساحل و همچنين مرز جنگلي حيرت آور و فلات فراننگن، گلدن سندز را مبدّل به يكي از مرواريد هاي درياي سياه كرده است.

دماي هوا تقريبا 27 درجه ي سانتي گراد است كه محيط زيست گلدن سندز را تفرّجگاهي بي نظير و شگفت آور براي استراحت و تفريح كرده است.يكي از القاب معروفِ اين منطقه، "ساحل ماسه هاي طلائي" است كه به دليل اين شهرت بين المللي، از ماه مِي تا آخر سپتامبر، مملو از توريست هاي اروپايي، آمريكايي، آسيايي و... مي شود. اين شهرك توريستيِ 4 كيلومتر مربعي شامل بسياري از تفريحات از جمله اقسام رستوران ها، كلوپ ها، كافي شاپ ها، فروشگاه ها، مكان هاي بازي براي كودكان و ورزش هاي دريايي است. اين كشور به دليل گذراندن زمستان طولاني و سرد،بيشترين برنامه هاي تفريحي خود را در اين 3 ماه تابستان، براي مسافران اجرا مي كند، مسافران مي توانند از گشت هاي بسيار متنوّعي در اين منطقه استفاده كنند كه به برخي از آنها اشاره مي كنيم:

 

" گشت وارنا و دلفين ها " با اين گشت در سفر نيمروزي با اتوبوس به صورت پانوراميك، از مكان هاي ديدني شهر، پل آسپاروخوف و كاتِدرال و نمايش دلفين ها بازديد به عمل مي آيد كه لازم به ذكر است دلفين هايي كه در جزيره ي كيش هستند از اين مكان خريداري شده اند.
 
" مراكز خريد " ورانا  چندين مركز خريد دارد كه مهم ترين آنها عبارتند از:
 گراند مال(GRAND MALL)، مال وارنا(MALL VARNA)، وارنا تاورز (VARNA TOWERS)، پي فو مال(P FOHE MALL)، كه شما مي توانيد بسياري از لوازم مورد نياز خود را اعم از پوشاك، لوازم تزئيني منزل، تمامي لوازمي كه به كودكان مربوط مي شود، مواد خوراكي، كتاب، لوازم موسيقي، جواهرات، لوازم التحرير، سينماهاي متعدد، فست فودها و رستوران هاي متنوع و... را از اين مكان ها تهيه كنيد. علاوه بر گشت فوق گشت هاي ديگري هم در اين مكان تدارك ديده شده است كه از جمله مي توان به «گشت بالچيك/كالياكرا»، «جزيره ي نِسِبار»، و «افسانه دانوب» اشاره كرد.
 
" بالچيك / كالياكرا " گشت بالچيك(BALCHIK)و كالياكرا(Kaliakraبه همراه نمايش هاي متنوّع، سفر نيمروزه با اتوبوس كه گردش و بازديدِ بعد ازظهر از بالچيك آغاز مي شود. بالچيك، تفرّجگاهي كوچك است در شمال ساحل بلغاريِ درياي سياه كه در قرن پنجم قبل از ميلاد بنيان شده است. بالچيك امروزه به عنوان اقامتگاهِ ييلاقيِ ملكه ماريا، ملكه فقيد روماني، مشهور است. عمارت آن تركيبي است از گلچين سبك هاي شرقي و اروپايي، با بوستان هاي جذاب و گيرا با بيش از 600 گونه گياهان كمياب از سراسر جهان. توقّف بعدي در دماغه ي زيبا و بديع كالياكرا است با خرابه هاي به جا مانده از قرون وسطي و آثار باستاني واقع در موزه. نمايش متنوّع و بي نظير «رقصِ آتش بلغاري با پاهاي برهنه روي زغال سرخ»، نيز بسيار جذّاب و ديدني است.

 

" تور نِسِبار(NESSBAR)، شهر چهل كليسا "در سفر در كنار ساحل جنوبيِ درياي سياه، از روستاهاي زيبايي مي گذريم كه هريك داستاني براي گفتن دارند. بازديد از شهر قديمي نِسِبار كه روي دماغه اي بيرون آمده از دريا واقع شده است ما را با مجموعه اي از كليساهاي قديمي مواجه مي كند كه قدمت آنها به قرن سيزدهم ميلادي باز مي گردد. مغازه ها، كوچه هاي باريك و ساختمان هاي قديمي، زمان را به گذشته و دوران يوناني ها، رومي ها و بيزانس باز مي گرداند.

 

" افسانه دانوب(DANUBE)"سفر يك روزه با اتوبوس، بازديد از خانه هاي قديمي،اسب و درشكه سواري، ناهار و نمايش سنّتي و آهنگ هاي فولكلوريك به همراه يك گردش آبي در رودخانه دانوب.
" غذا "جالب است كه بسياري از غذاهايي را كه سال ها اسمشان را شنيده ايم، مي توانيم در اين كشور تجربه كنيم! مثل كباب بلغاري،سوسيس بلغاري، پنير بلغاري و ...
ذائقه ي غذايي مردمان اين كشور بسيار نزديك به ذائقه ما است و چون اقوام تُرك در اين كشور غالب هستند، پخت تركي در اين كشور متداول است.لازم به ذكر است اين كشور بزرگترين صادر كننده ي ميوه و تره بار در اروپا است و مي توانيد در آنجا از ميوه هاي بسيار تازه و خوشمزه بهره ببريد. يكي از جالب ترين توليدات اين كشور، «پنير» است كه از نظر كيفيت، شبيه پنير ليقوان خودمان است كه از شير گاوميش گرفته مي شود و بسيار پرطرفدار است.
 
" يك پيشنهاد عالي " در اين كشور حتماً از كباب هاي بلغاري كه به سبك بلغاري، يعني روي سنگ هاي داغ پخته مي شوند، حتماً ميل بفرماييد. اين كباب ها در سيخ هاي بسيار بلند حدود 70 تا 80 سانتيمتر و در تكّه هاي درشت و با ادويه هاي بسيار متنوّع طبخ مي شود كه سِرو آن هم از نكته هاي جالب اين وعده ي غذايي است؛ چون كباب ها را با سيخ هاي بلند و با صداي جيليز و وليز سر ميز مي آورند و داغ داغ سرو مي كنند.

 

" يك منظره ي متفاوت " در برنامه اي كه به نام «شب بلغاري» براي توريست ها اجرا مي شود، منظره اي را مشاهده مي كنيد كه كمتر در توري تجربه مي كنيد و آن، عبور افرادي خاص از روي زغال هاي داغ و اجراي رقص هاي سنّتي بر روي اين زغال ها است كه اين كار را درحالت خلسه انجام ميدهند.
 
"يك برنامه مهيّج " يكي از مهيّج ترين برنامه هاي اين سفر، «تور جيپ سافاري» است كه حدود يك نيمروز، مسافران را درون جيپ هاي مخصوص، درون جنگل هاي انبوه اروپايي مي گردانند و مسافران مي توانند نماهاي خلقت و بزرگي خداوند در طبيعت را مشاهده نمايند.
 
"يك اتّفاق خوب يكي از زيباترين غروب هاي دنيا را مي توانيد در ساحل جزيره نسبار با خانواده خود تجربه كنيد و هميشه خورشيد زيباي زندگي خود را مانند اين اتفاق خوب زنده نگه داريد.

* صوفيه *
صوفيه پايتخت و بزرگ‌ترين شهر كشور بلغارستان است. صوفيه يكي از قديميترين پايتخت‌هاي اروپا مي‌باشد. تاريخ اين شهر به سده ۸ ميلادي برميگردد. اين شهر در حال حاضر ۱٫۲۷ ميليون نفر جمعيت دارد كه بر اين اساس دوازدهمين شهر بزرگ در اتحاديه اروپاست. شهر صوفيه در غرب بلغارستان و جوار ناحيه‌اي كوهستاني واقع شده‌است.

" مراكز خريد " صوفيه چندين مركز خريد دارد كه مهم ترين آنها عبارتند از:

 سيتي سنتر صوفيه (city center sofia)، صوفيا رينگ مال (sofia ring mall)، پارادايس سنتر (Paradise Center)، مال آف صوفيه (Mall of Sofia)، كه شما مي توانيد بسياري از لوازم مورد نياز خود را اعم از پوشاك، لوازم تزئيني منزل، تمامي لوازمي كه به كودكان مربوط مي شود، مواد خوراكي، كتاب، لوازم موسيقي، جواهرات، لوازم التحرير، سينماهاي متعدد، فست فودها و رستوران هاي متنوع و... را از اين مكان ها تهيه كنيد.

"  كليساي ست جورج "
كليساي سنت جورج يكي از كليساهاي جهان ارتدكس (Church of St. George) در اوايل دوران مسيحي با ساختمان آجري قرمز از قديمي ترين ساختمان ها در صوفيه، پايتخت بلغارستان مي باشد كه در پشت هتل شراتون واقع شده است و از باقي مانده هاي  شهر باستاني سرديكا محسوب مي شود. كليساي سنت جورج ، توسط رومي ها در قرن چهارم  ساخته شده است. شهرت عمده اين كليسا به دليل نقاشي هاي ديواري در داخل گنبد مركزي است كه در قرون دوازهم و چهاردهم كشيده شده اند. تا كنون ، سه لايه نقاشي ديواري كشف شده است كه  قدمت آن به قرن دهم باز مي گردد.نقاشي هاي ديواري،تمثيلي باشكوه هستند از 22 پيامبر كه هر كدام بيش از 2 متر بلندي دارند كه در دوره امپراتوري عثماني هنگامي كه ساختمان به عنوان مسجد مورد استفاده قرار مي گرفت، رنگ شده اند. اين نقاشي هاي ديواري در قرن بيستم كشف شده اند و تا كنون از حفاظت و مراقبت شديدي برخوردار هستند.

" پارك كوهي ويتوشا "
در حومه شهر صوفيه قرار دارد و حدود 30 دقيقه با شهر فاصله دارد. اين پارك از قديمي ترين پاركهاي طبيعت در بلغارستان است. در فصل زمستان محلي براي علاقمندان به اسكي ميباشد. 
به مناطق ديدني در صوفيه مي توان بلوار ويتوشا ، پارك آزادي ، كاخ سابق سلطنتي ، حمام آب معدني ، يادبود ارتش سرخ و... هزاران مكان ديدني اشاره كرد .

" شهر تاريخي نسبر " 
در بلغارستان بناهايي را مانند ارگ شهري، معبد  آپولو، ميدان عمومي، استحكامات شهري و خانه‌هاي چوبي در خود جا داده است. شهر باستاني نسبر (Nessebar) در استان بورگاس (Burgas) كشور بلغارستان روي شبه‌ جزيره‌اي سنگي در درياي سياه واقع شده است.اين شهر تاريخي سه‌هزار سال قدمت دارد و توسط تراسيان‌ها (Thracian) بنيان گذاشته شده است و در قرن ششم پيش از ميلاد مسيح (ع)، مردمي كه از يونان به منطقه مهاجرت كرده بودند، در اين شهر ساكن شدند.آنچه اكنون از اين شهر تاريخي باقي مانده است، ساختمان‌هايي‌اند كه به دوران يونان يا هلنستيك (Hellenstic) تعلق دارند .همچنين در شهر نسبر، قلعه‌اي وجود دارد كه در زمان حكومت بيزانس (امپراطوري رم شرقي) بر اين منطقه احداث شده است.اين شهر تاريخي در زمان حاكميت امپراطوري رم شرقي بر سواحل درياي سياه، مهم‌ ترين شهر بندري اين منطقه محسوب مي‌شده است. در اين شهر تاريخي خانه‌هاي چوبي نيز وجود دارند كه در قرن نوزدهم ميلادي احداث شده و هر كدام از آن‌هاي نمونه‌اي ارزشمند از هنري معماري قرن 19 ميلادي در اين منطقه‌اند.يونسكو به‌دليل خصوصيات ويژه‌ي اين شهر تاريخي و تنوع آثار موجود در آن، در سال 1983 شهر نسبر را در فهرست ميراث جهاني به ثبت رساند.
 دهكده نسبر مكان مناسبي براي عاشقان طبيعت، هنرمندان و شعر است. اين دهكده يكي از قديمي ترين شهرهاي اروپاييست و در شبه جزيره اي در ۳۷ كيلومتري شرق بورگاس واقع شده است. خانه هاي قديمي چوبي، ماهي هاي خشكي كه از بام خانه ها آويزانند، كليساهاي قرون وسطي و ديوارهاي قلعه ها در نسبر به وفور ديده ميشوند. تاريخ قديمي ترين اين ساختمان ها به قرن ۱۱ تا ۱۴ ميلادي برميگردد.

" دهكده بلغار "
اگر به دنبال سبك سنتي زندگي بلغارستان هستيد به ديدن اين دهكده برويد. در دهكده بلغار ميتوانيد از صحنه هاي بازسازي شده زندگي بلغارها، برداشت ميوه از باغ ها، بازديد از خانه هاي بلغار و شنيدن داستان ها و افسانه هاي بلغار لذت ببريد. در پايان روز هم به كليساي دهكده برويد يا با كالسكه به گشت و گذار بپردازيد.

" كمپ فاير "
در ۱۲ كيلومتري شمال ساني بيچ، در كمپ فاير ميتوانيد شاهد نمايش هاي مردمي و حركات موزون با آتش باشيد و از شام محلي ساني بيچ لذت ببريد. طبق سنت بلغارستان با نان و نمك از شما استقبال ميشود.



" پارك آبي اكشن "
پاركي مفرح با مساحتي حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع با ۱۳ استخر مختلف كه هر كدام داراي بازي ها و سورتمه هاي متنوعي هستند. از جمله اين بازي ها ميتوان به مگا اسلايد، هايدرو تيوب، سقوط آزاد، قايق سواري آرام و كاميكازه اشاره كرد. اين وسايل بازي، شما را تا ارتفاع ۱۸ متري به هوا ميبرند يا شما را به داخل تيوبي ۱۲۰ متري ميفرستند.

" هتل هاي ويژه اي كه در اين سفر به شما پيشنهاد مي شود:"

در اين منطقه، هتل هاي زيادي وجود دارند كه اين چند مورد، برتر از ديگران به نظر مي رسند:

هتل آستِرا(ASTERA) : به 4 دليل زير، اين هتل را يكي از بهترين هتل هاي گلدن سندز مي دانيم:

*سرويس دهي بالاي كارمندان و خدمه ي هتل و رعايت كامل ادب و احترام مسافران در تمامي بخش هاي هتل.

*موقعيّت ويژه هتل از نظر نزديكي به دريا و داشتن ساحل اختصاصي و دسترسي آسان به تمامي مكان هاي توريستي گلدن سندز.

*قيمت بسيار مناسب اين هتل در كلّ فصل تابستان.

*سرويس UALLو قسمت هاي ويژه ي هتل كه مورد علاقه تمامي توريست ها مي باشد.

 

هتل مليا گرند هرميتاژ(MELIA GRAND HERMITAGE)

اين هتل پنج ستاره با سازه اي استثنايي، ساخته ي شركت ساختماني كمپنكس در سال 2008 و مجموعه SOLMELIA با مديريت اسپانيايي خود توانسته در صدر هتل هاي گلدن سندز قرار گيرد . اين هتل با داشتن حدود 700 اتاق و سوئيت و آپارتمان در روز، مي تواند پذيراي 1400 مسافر باشد كه با داشتن مكان هاي بسيار جالب نظير استخر بزرگ سرباز و مكان بازي بچّه ها وSPA مختلف حمام تركي خاص مي تواند از تمامي مسافران خود به صورت LUXURY پذيرايي كند. اين هتل با داشتن سرويس خاص به نامLUXLEVEL  مي تواند پذيراي مسافران خاص شما باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۶:۰۷ توسط:گروه شادي سفر موضوع: